В доповіді про інтерактивні форми методичної роботи з педагогічними працівниками добре описані як інноваційні, так і традиційні форми. Тому її можна сміливо брати за основу для створення структурно-логічної моделі науково-методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі. Тільки назву доповіді бажано змінити, уточнивши що мова іде про методичний кабінет навчального закладу. Діагностичну карту-самоаналіз можна враховувати при планування методичної роботи, але обов'язково зіставляючи її з аналізом відвіданих уроків, бо самоаналіз не завжди є об'єктивним. А аналіз уроку є дуже ємним джерелом інформації. Воно дає можливість визначити рівень моральних стосунків між учителем і класом, ставлення учнів до предмета, якість їх підготовки й пізнавальної активності, виконання програми і багато чого іншого. Як писав В.О.Сухомлинський: "Урок - це дзеркало загальної й педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції". Бажаю всім відвідувати тільки вдалі та ефективні уроки
Показниками якості освіти, мабуть є результати які показують учні. А найголовніше це системність досліджень, моніторингу, відвідування уроків, бо системність не дає "розслабитися" і показує чітку картину педагогічної діяльності.
В доповіді про інтерактивні форми методичної роботи з педагогічними працівниками добре описані як інноваційні, так і традиційні форми. Тому її можна сміливо брати за основу для створення структурно-логічної моделі науково-методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі. Тільки назву доповіді бажано змінити, уточнивши що мова іде про методичний кабінет навчального закладу.
ВідповістиВидалитиДіагностичну карту-самоаналіз можна враховувати при планування методичної роботи, але обов'язково зіставляючи її з аналізом відвіданих уроків, бо самоаналіз не завжди є об'єктивним. А аналіз уроку є дуже ємним джерелом інформації. Воно дає можливість визначити рівень моральних стосунків між учителем і класом, ставлення учнів до предмета, якість їх підготовки й пізнавальної активності, виконання програми і багато чого іншого. Як писав В.О.Сухомлинський: "Урок - це дзеркало загальної й педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції".
Бажаю всім відвідувати тільки вдалі та ефективні уроки
Показниками якості освіти, мабуть є результати які показують учні. А найголовніше це системність досліджень, моніторингу, відвідування уроків, бо системність не дає "розслабитися" і показує чітку картину педагогічної діяльності.
ВідповістиВидалити