- Моніторинговий супровід управлінської діяльності ЗДНВР (А.Дундук)
Publish at Calameo
- Упровадження інноваційних технологій із метоювдосконалення системи управління освітнім процесом у загальноосвітньомунавчальному закладі.
- Управлінський моніторинг. (М.Калюжна)
- Моніторинг як ефективний інструмент реалізації освітніх технологій у навчально-виховному процесі (Л.Забеділіна)
- Управлінський моніторинг. (М.Калюжна)
Доброго дня. Питання моніторингу актуальним було і є актуальним сьогодні в будь якій галузі. Для того щоб зрозуміти чи в правильному напрямку ти рухаєшся, працюєш, потрібно порівняти свій результат з очікуваним, зробити висновки і намітити, спланувати нові кроки для досягнення мети. Дякую за теоретичний матеріал , який в достатній мірі розкриває питання моніторингу та допоможе в подальшій роботі
ВідповістиВидалитиДоброго дня! Вважаю, що одним із основних складників особистісно орієнтованого середовища є відстеження професійного та особистісного зростання учасників навчально-виховного процесу, стабільність та комфорт у всіх видах діяльності і моніторинг результативності роботи кожного учасника освітнього процесу. Адже саме моніторинг дає потрібну інформацію для ухвалення стратегічного рішення - в якому напрямі потрібно розвиватися і яку при цьому обрати тактику.
ВідповістиВидалитиОзнайомилася з теоретичним матеріалом, який допоможе мені в подальшій роботі. Дякую за змістовний і насичений матеріал.
Головне завдання моніторингового супроводу управлінської діяльності або педагогічної діагностики полягає не стільки в тому щоб дати оцінку педагогу та його діяльності, а в тому щоб стимулювати його до осмислення та вирішення своїх професійних проблем. Важливий не сам результат моніторингу, а динаміка його зміни. Тому для адміністрації важливо здійснювати моніторинг та діагностику системно і неперервно. Щоб ці дослідження проводити на належному рівні, необхідно мати повне методичне забезпечення. Матеріали представлені для учасників семінару надають ґрунтовну допомогу заступнику директора для здійснення такої важливої функції, як методичний супровід вчителя, з метою підвищенні його професійного рівня та покращенні освітніх послуг, які отримують учні.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовний матеріал та інформацію для роздумів
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиУправління освітою має базуватись на демократичних засадах. Саме тому, ми повинні взяти за основу оцінювання якості освітянської діяльності моніторинг як найбільш гуманну неперервну систему досліджень. При цьому не допускати насильного впровадження моніторингових досліджень . З метою зацікавлення моніторингом освітнього процесу всіх його суб'єктів відмовитися від кваліметричного підходу і максимально спростити технологію його здійснення.
ВідповістиВидалитиДякую за грунтовну допомогу щодо моніторингового супроводу управлінської діяльності.
Застосовуючи моніторинг в управлінській діяльності ЗДНВР, можна виміряти й оцінити результати навчального процесу та чинники, що на нього впливають, формулювати, реалізувати відповідні управлінські рішення. Метою управлінського моніторингу є ухвалення управлінських рішень, спрямованих на усунення недоліків, виявлення та поширення передового педагогічного досвіду.
ВідповістиВидалитиЯк відбувається моніторинговий супровід управлінської діяльності заступника директора навчального закладу в повній мірі розкрито в матеріалах даного інтернет-семінару. Вся інформація повчальна і дає поштовх до використання в роботі. Вдячна за надану методичну допомогу . Відчуваю велику користь у проведенні такого семінару .
Моніторинг якості освіти містить у собі багатий комплекс процедур, що дозволяють виявити динаміку розвитку системи у певний період. Цінність моніторингових досліджень залежить від повноти і достовірності зібраної інформації, тому ці дослідження доцільніше проводити у комплексі, аналізуючи всі складові системи загальної середньої освіти та різні аспекти освітньої діяльності.
ВідповістиВидалитиДля керівників освітнього закладу дуже важливо мати оперативну, об’єктивну інформацію про дійсний стан навчального процесу. За необхідності це дозволить своєчасно здійснити методичну підтримку і внести необхідні корективи. Таку інформацію можуть надати регулярно здійснені моніторингові дослідження, які є хорошим інструментом аналізу різноманітних сторін навчального процесу. Вони дозволять одержати реальну картину результативності нововведень, напрямів плану розвитку навчального закладу, якості знань учнів.
Дякую за змістовний теоретичний матеріал та методичну допомогу з питання організації та проведення управлінського моніторингу.
Сучасна школа потребує сучасного управління, прогнозування, корекції педагогічної діяльності кожного вчителя.Це можливо лише за умови об'єктивної оцінки стану справ школи вцілому та кожного педагога. Якість проведеного моніторингу є запорукою успішної діяльності.Наявність моніторингових карток доцільна на будь-який вид методичної діяльності педколективу та кожного вчителя. Форма має бути логічно продумана та обгрунтована відповідно до потреб навчального закладу. Щодо такої роботи в нашій школі, то моніторинги є стартовою та провідною формою планування методичної роботи і проводяться системно та креативно.
ВідповістиВидалитиВ умовах оновлення освіти актуальними стають проблеми педагогічної діагностики. Неможливо досягти високого рівня навчальних досягнень учнів без відповідного контролю за ходом навчального процесу. Проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів та оцінювання ефективності навчання пов’язані між собою.
ВідповістиВидалитиВирішення цієї проблеми стає можливим шляхом моніторингового дослідження. Тому поняття "моніторинг" увійшло в наше життя як необхідність. Слово "моніторинг" походить від лат. "монітор" - той, що попереджає, наглядає, нагадує. Оксфордський словник визначає моніторинг як ретельне спостереження, контроль за роботою. Людство давно "приміряло" моніторинг на себе. Його апробували в різних сферах та напрямках, і ось нарешті він захопив і педагогів.
Основний зміст моніторингу полягає в одержання інформації про стан освіти з метою прийняття управлінських рішень щодо переведення її на якісно новий рівень.
Здійснення моніторингу в освіті дозволяє сформувати інформаційне підґрунтя управління навчальним закладом.Дякую за цікавий і змістовний матеріал.
ВідповістиВидалитиСуспільство є динамічним і постійно змінюється, завдання школи виховувати та навчати особистість, яка здатна адаптуватися в цьому суспільстві. Щоб давати якісну освіту, навчальному закладу треба не відставати від сучасних тенденцій. Тому саме моніторинг та його аналіз, саме аналіз, дає зрозуміти в якому напрямку відбувається рух, чи є динаміка, що треба змінити.
ВідповістиВидалитиДля того, щоб побудувати освітній процес так, щоб кожна дитина реалізувала себе в навчанні, в позаурочному житті, щоб організувати роботу педагогічного коллективу так,щоб усім учасникам освітнього процесу було комфортно, а результат діяльності був якісним, щоб відстежити результативність на рівні кожного учня та кожного вчителя, необхідно мати оперативну, точну і об’єктивну інформацію про поточний стан освітньої системи, що б при потребі можна було вчасно внести необхідні корективи в навчально-виховний процес. Таку інформацію можуть надати регулярні моніторингові дослідження.
ВідповістиВидалитиМоніторинг в навчальному закладі дає можливість простежити за змінами, які відбуваються в освітньому процесі, дає матеріали і підстави для порівняння, аналізу, можливість побачити успіхи й недоліки в діяльності педагогічного колективу, внести корективи, спланувати подальшу роботу адміністрації, організувати науково-методичну роботу.
Вихідним положенням моніторингу є його зв'язок з цілями навчання, які зазвичай передбачені навчальним планом, тобто, моніторинг, пов'язаний з оцінкою реалізації цілей і планів, порівняння фактичного рівня підготовки з планами. Головним завданням моніторингу є зменшення різниці між ними, виявлення та усунення негативних факторів впливу на неї.
ВідповістиВидалитиЯкісною і кількісною мірою оцінки результатів педагогічної діяльності є досягнення бажаного результату, він визначається нормами, стандартами відповідної спеціальності.
Саме норма, стандарт є необхідною умовою та підґрунтям моніторингу в освіті, оскільки з ними порівнюються фактичні результати, після чого здійснюється оцінювання і корекція.
Дякую за теоретичний матеріал. ,Наш закдад на даний момент практикує квалетричний моніторинг.
ВідповістиВидалитиКваліметрія– це наукова дисципліна, яка вивчає методологію та проблематику комплексних оцінок якості будь-яких об’єктів: предметів, явищ або процесів. Основна її задача – це комплексна оцінка якості через сукупність показників із застосуванням відповідної математичної моделі.