/* CSS Komentar Blogspot - Tema Facebook */ .comments { font:normal 11px/14px "Lucida Grande",Tahoma,Verdana,Arial,Sans-Serif !important;color:rgb(51,51,51); } .comments .comments-content a {color:#3B5998 !important;} .comments h2, .comments h3, .comments h4 { font-family:"Lucida Grande",Tahoma,Verdana,Arial,Sans-Serif !important; font-size:16px;} .comments .comments-content .comment { margin:0 0 0; padding:10px 0px 10px 0px; border-top:1px solid #e9e9e9; border-left:none; } .comments .comment .comment-header, .comments .comment .comment-actions, .comments .comment .comment-actions a, .comments .comment .comment-thread.inline-thread, .comments .comment .continue {margin:0 0 0; padding:0 0 0; border:none; background:transparent;} .comments .comment .comment-header {margin-bottom:4px;} .comments .comment .comment-header .datetime a {color:#808080 !important;} .comments .comment .comment-actions a {padding-right:5px;} .comments .thread-toggle .thread-arrow {width:7px; height:7px; padding-right:4px} .comments .comment .avatar-image-container, .comments .comment .avatar-image-container img { width:50px; height:50px; max-width:none; max-height:none; border:none; padding:0; margin:0; outline:none; } .comments .comment .comment-block {margin:0 0 0 60px !important;} .comments .comment .comment-thread.inline-thread {margin:7px 0 0 22px;} .comments .comment .comment-thread.inline-thread ol {margin:7px 0 10px !important;} .comments .comment .comment-thread.inline-thread .comment { background-color:#EDEFF4; padding:5px 5px 0; margin:1px 0 0; border:none; border-bottom:1px solid #D2D9E7; } .comments .comment .comment-thread.inline-thread .comment .avatar-image-container, .comments .comment .comment-thread.inline-thread .comment .avatar-image-container img {width:32px;height:32px;} .comments .comment .comment-thread.inline-thread .comment .comment-block { margin:0 0 0 40px !important;} .comments .comment .comment-content {text-align:left;} .comments .comments-content .icon.blog-author { width:16px; height:16px; display:inline-block; vertical-align:top; background:transparent url('/favicon.ico') no-repeat 50% 50%;} .comments .comment .comment-thread.inline-thread .comment:last-child { border-left:2px solid #A8B2CE !important; }

Модуль "Мотивація"


Тема: «Моніторинговий супровід управлінської діяльності заступника директора загальноосвітнього навчального закладу»

Мета: 
- розширити знання заступників директорів щодо застосування інноваційних технологій в практичній діяльності з метою вдосконалення системи управління освітнім процесом у загальноосвітньому навчальному закладі;
-     ознайомитися та поширити досвід роботи з зазначеного питання;
- створити структурно-логічну модель науково-методичної роботи з педагогами загальноосвітніх навчальних закладів.

15 коментарів:

  1. Тема семінару дуже актуальна в наш час, тому що саме завдяки моніторингу у начальному закладі відбувається забезпечення ефективного інформаційного відображення стану навчання в школі, аналітичне узагальнення діяльності та прогнозування забезпечення і розвитку навчально - виховної діяльності.

    ВідповістиВидалити
  2. Моніторинг професійної діяльності вчителя сприяє визначенню напрямів та перспектив професійного зростання, зміцнення адекватної професійної самооцінки, позитивного самосприйняття й професійної комфортності педагога, тому вважаю, що тема семінару доречна і дає можливість ознайомитися з напрацюваннями колег.

    ВідповістиВидалити
  3. Ми обговорюємо моніторинг професійної діяльності вчителя. Але хотілось би же обговорити моніторинг ефективності прийняття управлінських рішень, культуру та такт під час здійснення управлінської діяльності

    ВідповістиВидалити
  4. Питання моніторингу професійної діяльності вчителя важливе в умовах формування професійного становлення вчителя та дозволяє визначити місце кожного вчителя в системі роботи навчального закладу

    ВідповістиВидалити
  5. Моніторингові дослідження є ефективним інструментом розвитку будь-якої сфери життя, а тому в освіті не можливо проаналізувати, порівняти, прийняти рішення не провівши моніторинг різного виду ( педагогічний, психологічний, статистичний, управлінський). ЗДНВР повинен бути досконало обізнанним з із порядком проведення моніторингу. Задля цього, на мою думку, проведений даний семінар, який розширює мої знання, дає можливість ознайомитися з напрацюваннями колег.

    ВідповістиВидалити
  6. Моніторинг – це сучасний механізм управління освітніми системами. З його допомогою можна відстежувати та своєчасно коригувати будь-який процес в освіті.
    Він спрямовує всіх учасників навчально-виховного процесу на досягнення єдиного результату – створення благодатних умов для особистісного розвитку учнів школи – і разом з тим дає змогу реалізувати свої можливості, досягти вагоміших показників завдяки саморегулюванню кожного з них.

    ВідповістиВидалити
  7. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  8. Якісний рівень освіти забезпечується за допомогою відповідних механізмів, що отримали назву моніторингу, який розуміється як система збирання, опрацювання та розповсюдження інформації про діяльність освітньої системи. Тому, я вважаю, що обробка даних. аналіз, наступна корекція навчально-виховного процесц позитивно впливає на якість навчання.

    ВідповістиВидалити
  9. Сучасна педагогічна наука переконує,що шлях до демократичної моделі управління лежить через моніторингові дослідження - систему аналізу і прогнозування, яка дозволяє відстежувати освітні процеси в динаміці.

    ВідповістиВидалити
  10. Моніторинг дозволяє здійснювати значний обсяг контролюючо-аналітичної діяльності в школі (зокрема виконання наміченого у всановлені строки), забезпечувати чіткий ритм роботи школи як освітнього закладу, що розвивається, вдосконалюється, зберігати і підтримувати позитивний мікроклімат в педагогічному, учнівському колективах, знаходити розуміння і підтримку з боку громадськості.

    ВідповістиВидалити
  11. Моніторингові дослідження всіх напрямків роботи школи дуже важливі в управлінській діяльності.Проблема здійснення моніторингу в освіті на сьогодні є надзвичайно
    актуальною, оскільки саме моніторингові дослідження дають можливість
    цілісно відстежити реальний стан освіти. Але важливим є не просто мо-
    ніторинг освіти, а дослідження та прогнозування її поступового динаміч-
    ного розвитку

    ВідповістиВидалити
  12. Моніторинг - це основа системи управління знаннями. З його допомогою можна обробляти велику кількість даних, що містять узагальнюючу інформацію і можуть використовуватися для прийняття рішення. Моніторинг допомагає створити систему методичної роботи навчального закладу.

    ВідповістиВидалити
  13. У сучасному розумінні моніторинг виконує роль процесу діагностування. Упровадження моніторингу дозволить психологізувати педагогічну діяльність учителя, навчально-виховний процес, що підніме професійний рівень педагогічних колективів, підвищить рівень якості шкільної освіти. Результати педагогічного моніторингу дозволять висвітлити позиції керівництва, виявити мікроклімат учнівського, учительського, батьківського колективів, надаючи тим самим можливість адміністрації школи, управлінням освіти аналізувати свої дії, відповідно планувати педагогічну діяльність.

    ВідповістиВидалити
  14. Моніторинг це – спеціальна система збору,обробки, зберігання та розповсюдження інформації про стан освіти, інтерпретація зібраних фактів та прогнозування на їх підставі динаміки і основних тенденцій її розвитку та розробка рекомендацій для прийняття управлінських рішень стосовно підвищення ефективності навчально - виховного процесу. Якщо не порівнювати результати, то не можна відрізнити успіхи від поразок(Д.Осборн)

    ВідповістиВидалити
  15. Педагогічний моніторинг- використовуючи дані медичний, психологічних, соціологічних досліджень, визначає, наскільки раціональними є педагогічні засоби дії, наскільки дидактичні засоби є адекватними проголошеним цілям і завданням виявлення індивідуальних особливостей учнів, специфіці середовища їхньої життєдіяльності.

    ВідповістиВидалити